srijeda, 5. prosinca 2012.

Stare tajne proricanje numerologija magija brojeva ili tarot cards decks !

horoscopes, clairvoyant Skrivene mistične tajne poput tarot free reading online ili astrologija 2012 i free past life reading ujedno i online tarot reading free i znatno više... Tarot špil od 78 karatau raznim krajevima Europe od sredine 15.stoljeća se koristi za igru i predviđanje sudbine. Sastoji se od 56 igračkih karata Arkana mala, kakve se za igranje širom Europe koriste i od posebnih 22 komada Velika Arkana. U tim brojevima okultisti nalaze određenu simboliku broj karata Velike Arkane uspoređujući sa free tarot cards reading i hebrejskim alfabetom od nekih hramova koji imaju pedeset i šest stepenica i sastoji se od 22 slova. Mala Arkana the empress tarot podijeljena je na četiri jednake grupe poznate kao karo, herc, tref i pik tarot majstor. Po deset karata se nalazi u svakoj od ovih grupa kojima su pridodane i karte Kralja, Kraljice, Viteza i Paža. Velike Arkane za gatanje samo koriste mnogi okultisti, dok kao igračke karte Male Arkane samo vide. Kao vrijeme nastanka tarot karata su neki okultisti razdoblje uzimali Egipta drevnog ili free online tarot učenja stara kabalističak, međutim pojava karata tarot simbolima klasičnim može se sa sigurnošću tek od 18. stoljeća pratiti. Sredinom 15. stoljeća su se pojavile prve tarot karte [tarot] u Italiji, dok je njihova uporaba u okultne svrhe prvi put zabilježena u 16. stoljeću. Kineski Horoskop
Kineski Horoskop, saznajte što vam donosi kineski horoskop za ovu godinu...
Široka primjena karata tarot među okultistima od kraja 18. stoljeća tek započinje, kada ih je Antoine Court de Gébelin 1725.-1784. promovirao kao sredstvo za proricanje, vjerujući da karte ključ sadržavaju za drevno i mistično egipatsko znanje obznani svijetu Thoth bog. Istovremeno, Jean-Baptiste Alliette tarot blog, poznatiji kao Etteilla 1738.-1791. 1770.godine je objavio djelo o značenju tarot karata proricateljskom. Premda kasnija arheološka istraživanja u vezu tarot karte nisu dovela s njihovim navodnim egipatskim podrijetlom, tijekom 19. stoljeća nastalo je vjerovanje da su Romi, tehnikom i proricanjem pomoću karata tarot su ovladali, zapravo potomci daleki Egipćana i gatanje iz karata i tarot reading online love da su ondje stekli svoje divinacijsko znanje. Različitih stilova karata više postoji, francuski, tarot lovers, biddy tarot, ciganski i egipatski su najrašireniji, jer su najbliži izvornim kartama. Novosti
Poznati vidovnjaci i tarot majstori otkrivaju vašu buducnost i sudbinu, sve ljubavne tajne, zdravstvene i financijske okolnosti vašeg života. Saznajte više...

1 komentar:

  1. Kontaktirala sam razne ljude, isla kod svakakvih vracara, astrologa, gledali su mi u kafu, dlan , pasulj....Ali bezuspesno
    Bila sam silovana kao dete, ostavili su me roditelji, jednom rečju nisam imala nikakav pravac u zivotu.
    Udala sam se i rodila 4 dece iz tri braka.Ni jedan brak mi nije uspesan.
    I slucajno mi drugarica kaze da joj je neka Renata pomogla, iskreno ja joj nisam verovala.I nekako ona mene natera i evo zahvalna sam i drugarici i Renati
    Hvala joj, imam decka koji je prihvatio moju decu i pruza mi ljubav koju nisam imala do sad.

    Do nje mozete doci putem vibera i vacapa +385923813830

    OdgovoriIzbriši